Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 16 januari, 2009

Veckans intressanta tankar:

  • Om jag skulle få för mig att lyssna på all musik som finns, skulle jag hinna under mitt liv?
  • Kan vi inte göra om sms så att dom är lite mer moderna? Skicka ämne och signaturer och sånt…?
  • Om jag skulle haft superkrafter, hade jag då använt dom för att tjäna det goda eller för att busa?

Jag kan inte göra annat än att hoppas att jag följer systemet nu. Hoppas jag gör rätt Panda! Hursomhelst superkrafterna kom jag faktiskt på precis nu för jag glömde bort min tredje sak. Hursomhelst människor, jag har inte all tid i världen på mig att skriva ut mina roliga tankar åt er, därför körde jag en lite längre beskrivning per punkt. Jag har massor av nördiga tankar vad gäller datorer, kanske får ni en vacker dag läsa dom just här på den här bloggen!

”Whatwhatwhat?” Naseer.

Read Full Post »

pandas bus

Dålig mat? Krydda mer!

polar och jag var ute på ett ställe som serverade pasta med olika sorters pastasåser i någon form av en buffé. Det var ett rätt tråkigt ställe och vi fick betala 79 kr vardera för studentmaten. (Från och med idag ska jag lära mig av min policy ”Om du ska äta ute, ät det som du själv inte kan laga”.)  Maten var hur som helst ganska tråkig, så polar kryddade lite extra med svartpeppar, och busig som jag var så fick jag en idé. Jag skruvade löst locket på pepparkaret så nästa offer skulle få sig ett riktigt pepparbad om han eller hon skulle tycka att maten var tråkig (peppar går att äta lite mer utav, men för mycket salt däremot är rent utav äckligt). Folk kommer tro att det finns spöken som skruvar upp pepparkvarnar där och allt färre människor kommer att söka sig till svindyr studentmatsliknande bufféserveringar. Success! 1-0 till panda.

Read Full Post »