Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 23 januari, 2009

pandas bus 2

Så, då är det än en gång dags för lite IKEAbus – pkp corporation älskar IKEA.

Borta vid Tag-själv-lagret letade jag efter ett bord vid ett namn som jag aldrig kommer ihåg, och medan jag krånglade med att försöka minnas namnet så bestämde sig kitten och polar bear för att busa lite. Vid lagret kan man skriva namnet på det man letar efter. kitten fick då en idé. Se på hans underbara skapelse:

ssl20520

Read Full Post »

Veckans (över)dos av kitten.

Jag har inte lyckats med att vara speciellt busig den gångna veckan men jag har däremot gjort en massa dumma saker, till exempel så försöker jag slumpmässigt inleda konversationer med främlingar. I skolan är det en sak men på bussen är det en annan. Jag försöker komma på nya saker att skämta om och jag söker i allmänhet inspiration i min omgivning. Jag har också börjat studera matte! Det är skitkul!

Tankar:

  • Varför kan inte ljud färdas i vakuum, kan man föra över ljud på samma sätt som man gör med ljus kanske?
  • Man kanske skulle skaffa sig en lavalampa?
  • Varför görs det inte disneyklassiker längre, eller ännu bättre, tecknat för vuxna!

Read Full Post »